دوشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۰۴ ق.ظ

ای شمع من بسوز که پروانه میرود - مداحی و شعرخوانی زیبای حاج سلیم موذن زاده محرم سال 1367

مداحی و شعرخوانی زیبای حاج سلیم موذن زاده محرم سال 1367 -  ای شمع من بسوز که پروانه می رود   زین آستان صاحب این خانه میرود

ای شمع من بسوز که پروانه می رود

دانلود فایل

 

متن نوحه ای شمع من بسوز که پروانه میرود

ای شمع من بسوز که پروانه می رود      زین آستان صاحب این خانه میرود

ای شهر جدو امجدو والا تبار من       بنگر حسین چگونه از این خانه میرود

از نای شام ارازل کوفی نوشته اند          -آل علی چرا ره مارا نمیرود

از ما حسین چه دیده که فرمان نمیبرد       بیعت نمیکند ره خصمانه میرود

من کی دهم به ظلت و خواری تن ای وطن     عنقا مگر به دانه پی دانه میرود؟

آن کو نسب ز خند جگر خواره میبرد           مسجد به پشت سر سوی میخانه میرود

یر جای باب و جد من اکنون به منبرش          فرزند هند و راده ی مرجانه میرود

غیرت کشد اگر نکشندم به راه دین            فرزانه زیر پرچم دیوانه میرود

هرگز حراس کشته شدن نیست در دلم          اینجا که عاقبت سوی جانانه میرود

مادر به پای خیز و دعا کن        به کاروان موسی تو اگر چه دلیرانه میرود

بنگر به اکبرم که چه تعجیل میکند      عباس را ببین که چه مردانه میرود

ای باغبان دگر بنشین بر عزای گل        فصل خزان رسیده و ریحانه میرود

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين