دوشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۰۵ ب.ظ
زیباترین مداحی محمد حسین پویانفر محرم 98 - ای عشق شیرینم

زیباترین مداحی محمد حسین پویانفر محرم 98 - ای عشق شیرینم

مداحی زیبای کربلایی محمدحسین پویانفر شب چهارم محرم 98 - ای دینم ای آئینم ای عشق شیرینم - من بی تو میمیرم ارباب - من قطره تویی دریاف من مجنون تویی لیلا ، من بی تو میمیرم، کاری کردی که همیشه اسیر مرام توام، کاری کردی که هوایی رام توام، کاری کردی که غلام غلام غلام توام

زیباترین مداحی محمد حسین پویانفر محرم 98 - ای عشق شیرینم

مداحی زیبای کربلایی محمدحسین پویانفر شب چهارم محرم 98 - ای دینم ای آئینم ای عشق شیرینم - من بی تو میمیرم ارباب - من قطره تویی دریاف من مجنون تویی لیلا ، من بی تو میمیرم، کاری کردی که همیشه اسیر مرام توام، کاری کردی که هوایی رام توام، کاری کردی که غلام غلام غلام توام

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين