دوشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۰۵ ب.ظ
یک عشق صاف و ساده تو دلم بود  تو خوبی من دلم تغییر کرده حسین طاهری

یک عشق صاف و ساده تو دلم بود تو خوبی من دلم تغییر کرده حسین طاهری

نماهنگ یک عشق صاف و ساده تو دلم بود با صدای حسین طاهری؛ یک عشق صاف و ساده تو دلم بود تو خوبی، من دلم تغییر کرده؛ فراریم از هرکی که به جز تو؛ منو، ذهن منو درگیر کرده

یک عشق صاف و ساده تو دلم بود تو خوبی من دلم تغییر کرده حسین طاهری

نماهنگ یک عشق صاف و ساده تو دلم بود با صدای حسین طاهری؛ یک عشق صاف و ساده تو دلم بود تو خوبی، من دلم تغییر کرده؛ فراریم از هرکی که به جز تو؛ منو، ذهن منو درگیر کرده

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين