دوشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۹ ق.ظ
نوحه کجایی بابا شده نماز من شکسته حاج محمود کریمی

نوحه کجایی بابا شده نماز من شکسته حاج محمود کریمی

دانلود نماهنگ زیبای کجایی بابا شده نماز من شکسته کجایی بابا شده قیام من نشسته با صدای محمود کریمی - مداحی استودیویی حاج محمود کریمی و سیدمهدی میرداماد برای حضرت رقیه (س) - کجایی بابا عزا گرفته دختر تو کجایی بابا عزا گرفته دختر تو میخونه روضه خودش برای خواهر تو تو بازار شام دیدم که میفروشن یه گوشوارم رو با انگشتر تو

نوحه کجایی بابا شده نماز من شکسته حاج محمود کریمی

دانلود نماهنگ زیبای کجایی بابا شده نماز من شکسته کجایی بابا شده قیام من نشسته با صدای محمود کریمی - مداحی استودیویی حاج محمود کریمی و سیدمهدی میرداماد برای حضرت رقیه (س) - کجایی بابا عزا گرفته دختر تو کجایی بابا عزا گرفته دختر تو میخونه روضه خودش برای خواهر تو تو بازار شام دیدم که میفروشن یه گوشوارم رو با انگشتر تو

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين