پنجشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۵۶ ق.ظ

کد پیشواز ایرانسل مهدی احمدوند اگه بارون بباره با پخش آنلاین

کد پیشواز آهنگ اگه بارون بباره با صدای مهدی احمدوند برای سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل با قابلیت پخش آنلاین 

کد پیشواز اگه بارون بباره مهدی احمدوند

یشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۲۵۰۰

 

چشات اوج آرامشه نباشی قلب من

نفس نمیکشه  صدات برام نوازشه

صدات که میزنم برای خواهشه

برای خواهشه میخوام خواهش کنم ازت

همه حواستو به من بدی فقط

 

کد پیشواز مهدی احمدوند اگه بارون بباره یه چندتا دونه

پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۲۵۰۱

 

اگه بارون بباره یه چندتا دونه

چه حالی میشم

خدا میدونه

چه حال خوبی تو قلبامونه

چقدر میخوامت خدا میدونه

کد پیشواز مهدی احمدوند میخوام خواهش کنم ازت

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۲۵۰۲

 

میخوام خواهش کنم ازت

همه حواستو به من بدی فقط

میخوام تصدقت بشم

فرهاد تیشتم تصورت بشم

تصورت بشم

اگه بارون بباره یه چندتا دونه

چه حالی میشم خدا میدونه

کد پیشواز مهدی احمدوند چشات نقاشیه خداس

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۲۵۰۳

 

چشات نقاشیه خداس میخواستمت ببین

خدا همینو خواست هوا هوای عاشقاس

زمین از این به بعد بهشت ما دوتاست

بهشت ما دوتاست

اگه بارون بباره یه چندتا دونه

چه حالی میشم خدا میدونه

چه حال خوبی تو قلبامونه

 

 

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين