شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۲۶ ب.ظ

کد پیشواز ایرانسل گرشا رضایی دوباره دلم هوای تو رو داره

کد پیشواز آهنگ دوباره دلم واسه تو بیقراره با صدای گرشا رضایی ارائه شده برای سیمکارتهای ایرانسل با پخش آنلاین و متن اهنگ 

کد پیشواز ایرانسل گرشا رضایی دوباره

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۲۲۱۲۷۱۸

 

 

دوباره دلم واسه تو بیقراره

طاقت دوریت رو نداره بی تو میمیرم

با چشمات یه کاری کردی که همیشه

کسی واسه من تو نمیشه بی تو میمیرم

دوباره دلم هوای تورو داره

میشنه پات کم نمیاره بی تو میمیرم

هزاره شمارش صدای قلبم

دارم دیوونه میشم کم کم بی تو میمیرم

دوباره نزدیک ساعت قراره

دل لحظه هارو میشماره تا ببینمت

 

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين