يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۱۸ ب.ظ

مداحی استودیویی قلبم آروم میگیره با حسین روح الله رحیمیان - نماهنگ الی الحسین

دانلود صوت مداحی استودیویی قلبم آروم میگیره با حسین صلی الله علیک یا حسین با صدای روح الله رحیمیان ویژه پیاده روی اربعین

نماهنگ الی الحسین روح الله رحیمیان ویژه ایام اربعین حسینی

 

 

متن مداحی

دلم زائر و خودم زائر

از در خونمون شدم زائر

میخوام برات گریه کنم آقا

من به خودت تکیه کنم آقا

سلام الله علیک میشنوی سلاممو

بوی سیب حرمت پر کرده مشاممو

نذار که دنیای من بی کربلا بگذره

سفر آخرتم چشمش به این سفره

هر بار که کربلا با دل رفتم

اول پیش ابوفاضل رفتم

دور حرم تو گریه کردم

بعد از باب القبله داخل رفتم

قلبم آروم میگیره با حسین

صلی الله علیک یا حسین

خسته بیام پیش تو با حال خرابم

تکیه به دیوار حرم بدم بخوابم

آخ که الهی شب اربعینم آقا

خواب امام زمانمو ببینم آقا

فراریم از همه وا کن بغل حسین

یکی میگه تو قلبم فرو الی الحسین

قلبم آروم میگیره با حسین

صلی الله علیک یا حسین

 

 

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين