يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۳۵ ق.ظ

کد پیشواز ایرانسل دلت نخواد گرشا رضایی با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز دلت نخواد با صدای گرشا رضایی ارائه شده برای سیمکارتهای ایرانسل با پخش آنلاین و متن پیشواز  

کد پیشواز ایرانسل گرشا رضایی دلت نخواد

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۴۲۲۹

 

دلت نخواد الان همون جای همیشگیمونم

میخوام برم میخوام که گریم نگیره نمیتونم

دلت نخواد بارون خوبی داره میباره برام

نه اینکه من دلم بخواد اما مث دیوونه هام

جونم دیوونتم به جون دوتامون

تو نیستی و بارونه و بارون بگو فراموشم نکردی

ای جون خستم از این روزای ناآروم

الان توام دلتنگی و آروم من که میمیرم برنگردی

 

کد پیشواز ایرانسل گرشا رضایی دلت نخواد - ای جون خستم از این روزای ناآروم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۴۲۳۰

 

ای جون خستم از این روزای ناآروم

الان توام دلتنگی و آروم من که میمیرم برنگردی

کد پیشواز ایرانسل گرشا رضایی دلت نخواد قطعه سوم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۴۲۳۱

 

دلم میخواد دلامونو بازم به دریا بزنیم

بدون دلواپسی از این آدما دل بکنیم

با کلی آهنگ قدیمی باز بریم یه سفرو

هزار بار بهت بگم که هرگز از پیشم نرو

جونم دیوونتم به جون دوتامون

تو نیستی و بارونه و بارون بگو فراموشم نکردی

ای جون خستم از این روزای ناآروم

الان توام دلتنگی و آروم من که میمیرم برنگردی

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين