شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۰۸ ب.ظ

مداحی با تو هستم الی الله با صدای محمد اسداللهی

دانلود صوت مداحی استودیویی با تو هستم الی الله با صدای کربلایی محمد اسداللهی ویژه پیاده روی اربعین

نماهنگ الی الله با نوای کربلایی محمد اسداللهی

 

 

متن نوحه با تو هستم الی الله

با تو هستم الی الله
تو چراغی تو این راه

نه فقط شیخ و مداح
مطربم یا حسین گفت

هر کی با هر سلیقه
با حسینش رفیقه

بایدم هر دقیقه
حرف دل با حسین گفت

سوا نکنیا
به ظاهرم نگاه نکنیا
دلم رو بی پناه نکنیا

من اشتباهی اومدم رهام نکنیا

جز نوکرت صدام نکنیا
از این علم جدام نکنیا

من به مرامت رو زدم
به فدای خوبی و مرام تو
تو حسینی و منم غلام تو

حسین صلی الله علیک ...

شب روضه فریضه
آبرومو نمیریزه

همه میگن عزیزه
آقامون نور عینه

اگه لبریز دردی
هر اشتباهی کردی

اگه برگردی مردی
راه برگشت حسینه

ما رو هم بخریا
باز اربعین حرم ببریا

کنار عاشقای بی ریا
دلم به این حرم خوشه

ولم نکنیا
کرببلامو کم نکنیا

قهر آقا با دلم نکنیا
به بودن دلم خوشه

نفسم سلام به اون سلام تو
تو حسینی و منم غلام تو

حسین صلی الله علیک 

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين