جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۲۷ ب.ظ
مداحی سید رضا نریمانی برای پیاده روی اربعین - یه عده آقا دارن طی می کنن جاده ها

مداحی سید رضا نریمانی برای پیاده روی اربعین - یه عده آقا دارن طی می کنن جاده ها

خیلی دلم میخواست که، بیام حرم پیاده / دعوت نکردی من رو، غم تو دلم زیاده. حالا دارم می سوزم، تو حســرت کربلا / دوباره قسمت نشد، بازم جا مونـــدم آقــا ... نماهنگ دیدنی پیاده روی اربعین با نوای سید رضا نریمانی .

مداحی سید رضا نریمانی برای پیاده روی اربعین - یه عده آقا دارن طی می کنن جاده ها

خیلی دلم میخواست که، بیام حرم پیاده / دعوت نکردی من رو، غم تو دلم زیاده. حالا دارم می سوزم، تو حســرت کربلا / دوباره قسمت نشد، بازم جا مونـــدم آقــا ... نماهنگ دیدنی پیاده روی اربعین با نوای سید رضا نریمانی .

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين