يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۵۶ ق.ظ

کد پیشواز ایرانسل گرشا رضایی زنجیر

کد پیشواز آهنگ زنجیر با صدای گرشا رضایی ارائه شده برای سیمکارتهای ایرانسل با پخش آنلاین و متن اهنگ 

کد پیشواز ایرانسل گرشا رضایی زنجیر

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۴۲۳۴

دانلود

هر لحظه حال بدتره تو این روزا

امروز اگه اینه ای وای از فردا

دلگیرم از تموم دنیا فقط بیا

بیا که زندگیمو این دوری سوزوند

چه خاطراتی از تو پیش من جا موند

قصه ی غمگینمو جز تو کسی نخوند

بی هم میمیریم شبیه زنجیریم

یه لحظه دور از هم آروم نمیگیرم

 

کد پیشواز ایرانسل گرشا رضایی بی هم میمیریم شبیه زنجیریم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۴۲۳۵

دانلود

بی هم میمیریم شبیه زنجیریم

یه لحظه دور از هم آروم نمیگیرم

بارون دیوونگی داره

عاشق که بی عشقش طاقت نمیاره

کد پیشواز ایرانسل گرشا رضایی زنجیر قطعه شماره 3

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۴۲۳۶

دانلود

تو بی من و من بی تو چی مونده

از ما بیا یه مرهمی بذار رو این دردا

نیستی و من دل تو دلم نیست فقط بیا

غرورمو هیچی به جز اشکت نشکوند

بهم بگو چی آخه چشماتو ترسوند

بی تو واسه نفس کشیدن هوا نموند

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين