يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۰۲ ق.ظ

کد پیشواز ایرانسل گرشا رضایی دریا نمیرم با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز یه چند وقته که بعد رفتنت دریا نمیرم با صدای گرشا رضایی ارائه شده برای سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل با قابلیت پخش آنلاین و متن آهنگ 

کد پیشواز ایرانسل گرشا رضایی دریا نمیرم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۶۹۲۷

 

پای تو گیرم من یه چند وقته که بعد رفتنت دریا نمیرم
میترسم آخر بی هوا بارون بیاد دست کیو باید بگیرم

هر شب تو رویا من تورو میبینمت میگی کنارم خوبه حالت
میخندی و باز من گلای صورتی میذارم عشقم روی شالت

بزن بیرون از تنهایی برگرد کنارم
همونم که برای دیدن تو بیقرارم

 

کد پیشواز ایرانسل گرشا رضایی دریا نمیرم قطعه دوم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۶۹۲۸

 

بزن بیرون از تنهایی برگرد کنارم
همونم که برای دیدن تو بیقرارم

نرو از روزگارم که من طاقت ندارم
منم مثل تو به تنها شدن عادت ندارم

کد پیشواز ایرانسل گرشا رضایی دریا نمیرم قطعه سوم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۶۹۲۹

 

ما میرسیم بازم به هم دنیا اگه وارونه شه
پاییز منم بارون تویی زیبایی پاییز به این بارونشه

باور نکن تنهایی رو دل کندن رو یادم نده
از قلب من دوری نکن حالا که حال هر دوتاییمون بده

بزن بیرون از تنهایی برگرد کنارم
همونم که برای دیدن تو بیقرارم

نرو از روزگارم که من طاقت ندارم
منم مثل تو به تنها شدن عادت ندارم

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين