يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۰۰ ق.ظ

کد پیشواز ایرانسل گرشا رضایی یار باش واست جون میزارم

کد پیشواز آهنگ یار باش واست جون میزارم با صدای گرشا رضایی منتشر شده برای سیمکارتهــای ایرانسلــی با پخــش آنلایــن و متن پیشواز  

کد پیشواز ایرانسل گرشا رضایی یار باش واست جون میزارم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۴۴۴۱

 

یار باش واست جون میزارم یار باش هنوز دوست دارم

قلبم با هیشکی به جز تو یکی نیست

دلم تو رو می خواد باهاش یار باش

بمونی پیش من ای کاش بدونی دلم با کسی نیست

با تو من از این دنیا دیگه چیزی نمی خوام

با هم دارن جور میشن نفسهاتو نفسهام

 

کد پیشواز ایرانسل گرشا رضایی یار باش قطعه دوم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۴۴۴۲

 

صبر کن دلم نا آرومه عشق از نگاهات معلومه

فکرت چرا از وجودم نمیره

خوب شو با من که بد حالم زود باش همون که عاشقم بود باش

کمک کن که این عشق نمیره

یار باش واست جون میزارم یار باش هنوز دوست دارم

قلبم با هیشکی به جز تو یکی نیست

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين