يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۲:۱۵ ب.ظ

کد پیشواز ایرانسل دریا دریا گرشا رضایی با پخش آنلاین

کد پیشواز آهنگ دریا دریا با صدای گرشا رضایی منتشر شده برای سیمکارتهــای ایرانسلــی با پخــش آنلایــن و متن پیشواز 

کد پیشواز ایرانسل گرشا رضایی دریا دریا

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۵۷۹۶

 

دریا دریا اومدم تنها تا که بشنوی تو درد و دلامو

دریا دریا این حالمو دریاب جز تو کی میدونه من کجامو

دریا دریا دریا من با تموم دردا آرزو میکنم کاشکی دوباره فردا
عشقمو ببینم کنار موجا

 

کد پیشواز ایرانسل گرشا رضایی دریا دریا قطعه دوم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۵۷۹۷

 

آرومم کن آخه بیتابه دلم لب ساحل شبا میخوابه دلم

دل من تنگ شده تو دلم جنگ شده کاش بدونم اون کجا رفته

حالا موندم با همه خاطره ها غیر عکساش دیگه چی مونده برام

دل من تنگ شده تو دلم جنگ شده کاش بدونم اون کجا رفته

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين