جمعه, ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۲:۱۴ ق.ظ

کد پیشواز همراه اول محمدحسین پویانفر با پخش آنلاین مجموعه کامل مداحی استودیویی

لیست کامل کد آهنگ پیشواز مداحی های استودیویی با صدای محمدحسین پویانفر ارائه شده برای سرویس آوای انتــظار سیمکارتهــای همــراه اولی با پخــش آنلایــن و متـن نوحــه هر آهنگ پیــشواز 

کد پیشواز همراه اول مداحی همه دنیا رو نمیدم به یه لحظه حرمت آقا محمد حسین پویانفر

کد آوای انتظار همراه اول: 12501

دانلود

همه دنیا رو نمیدم به یه لحظه حرمت آقا

گره خورده این دل من به پرای علمت آقا

منو به محرّم رسوندی ازت ممنونم

نه محرّم تموم سال برات گریونم

به اباالفضل که تا زنده م به پات می مونم

کد پیشواز همراه اول مداحی به لحظه بریدن سرت آه میکشم محمد حسین پویانفر

کد آوای انتظار همراه اول: 12910

دانلود

به لحظه بریدن سرت آه میکشم

برای پاره های پیکرت آه میکشم

به اشک و ناله های خواهرت آه میکشم

برای ضجه های مادرت آه میکشم

از گودال صدا میاد شمر داره کجا میاد

کد پیشواز همراه اول مداحی برا بریدن سر از قفا آه میکشم محمد حسین پویانفر

کد آوای انتظار همراه اول: 12911

دانلود

برا بریدن سر از قفا آه میکشم

وقتی که میزدی تو دست و پا آه میکشم

برا صدای آه بچه ها آه میکشم

برای طفل پشت خیمه ها آه میکشم

از خیمه صدا میاد خصم بی حیا میاد

داره آه و ناله ناموس خدا میاد

کد پیشواز همراه اول مداحی عشق یعنی سینه زنی یعنی حب الحسین اجننی محمدحسین پویانفر

کد آوای انتظار همراه اول: 12912

دانلود

دور از تو با اینکه ضرر کردم تو راهو نشون دادی که برگردم

کربلا برا من نالایق یه حس جدیدی بود شدم عاشق

عشق صفای حرمت غروبا و شبای حرمت

نفس توی هوای حرمت همه رویام

عشق یعنی سینه زنی، یعنی حب الحسین اجننی

یعنی ارباب همه کس منی همه دنیام

کد پیشواز همراه اول مداحی ای آرامش من ای خواهش من محمدحسین پویانفر

کد آوای انتظار همراه اول: 12914

دانلود

ای آرامش من ای خواهش من جونم به فدات

ای عالی درجات کشتی نجات جونم به فدات

داراییمه چش بارونی تو که حال منو میدونی

چی میشه یه شب جمعه منو حرمت برسونی

کد پیشواز همراه اول مداحی داراییمه چش بارونی تو که حال منو میدونی محمدحسین پویانفر

کد آوای انتظار همراه اول: 12913

دانلود

داراییمه چش بارونی تو که حال منو میدونی

چی میشه یه شب جمعه منو حرمت برسونی

دنیا شده برام مثه قفس نفسمو بگیر همینو بس

زندگیمو میدم برات حسین قابلتو نداره این نفس

ای آرامش من ای خواهش من جونم به فدات

کد پیشواز همراه اول مداحی کرب و بلا برامون وطن به مدد شه بی کفن محمدحسین پویانفر

کد آوای انتظار همراه اول: 12915

دانلود

کرب و بلا برامون وطن به مدد شه بی کفن

یه روز عمر و میگیم حسین یه روز دیگه میگیم حسن

ذکر لبای من کربلا امید سینه زن کربلا

با یه سلام از یان روضه ها سینه زنا میرن کربلا

همیشه از قدیما سر در خونه پرچم داریم

کربلای ما هیئته همه شور محرم داریم

در این خونه سعادت داریم همیشه شوق زیارت داریم

ابا عبد الله

کد پیشواز همراه اول مداحی به تو از دور سلام به سلیمان جهان از طرف مور سلام محمدحسین پویانفر

کد آوای انتظار همراه اول: 12933

دانلود

به تو از دور سلام به سلیمان جهان از طرف مور سلام

به تو از دور سلام به حسین از طرف وصله ناجور سلام

به تو از دل بسته شدم به شبای جمعه کربلا وابسته شدم

به تو دل بسته شدم به خدا من از همه به غیر تو خسته شدم

کد پیشواز همراه اول مداحی چادرت را بتکان روزی ما را بفرست محمدحسین پویانفر

کد آوای انتظار همراه اول: 12934

دانلود

چادرت را بتکان روزی ما را بفرست

ای که روزی دو عالم همه از چادرت توست

ای مادر ای مادر ای مادر ای مادر

کد پیشواز همراه اول مداحی دلتنگ یه حسرت محمدحسین پویانفر - نمیخوام به غیر از حرم از خدا

کد آوای انتظار همراه اول: 12935

دانلود

نمی خوام به غیر از حرم از خدا
نمی خوام به جز اربعین کربلا

ایشا اللّه باز امسال میشم عازم
فقط هستم حرم لازم

میذارم سر زیر قدم های
همه زوار تو مشایه

کد پیشواز همراه اول مداحی در نجف محمدحسین پویانفر - خوش به حال هر کسی که این روزا

کد آوای انتظار همراه اول: 12936

دانلود

خوش به حال هر کسی که این روزا

توی ایوون طلات مشرفه

دعای فاطمه پشت سرشه

دست هر کسی که دُرِّ نجفه

حی علی خیر العمل یعنی ولای مرتضی

روزی عالم میرسه از خاک پای مرتضی

تا دم آخرم علی نام تو میبرم علی

من و سپردن به تو پدر و مادرم علی

کد پیشواز همراه اول مداحی این سترک الجمیل این عفوک الجمیل محمدحسین پویانفر

کد آوای انتظار همراه اول: 12937

دانلود

کد پیشواز همراه اول فرازهایی از مناجات شعبانیه محمدحسین پویانفر

کد آوای انتظار همراه اول: 12938

دانلود

کد پیشواز همراه اول فرازهایی از مناجات شعبانیه محمدحسین پویانفر قطعه شماره 2

کد آوای انتظار همراه اول: 12939

دانلود

کد پیشواز همراه اول مناجات با خدا محمدحسین پویانفر - خدایا به درگاه تو عجز محضم

کد آوای انتظار همراه اول: 12940

دانلود

خدایا به درگاه تو عجز محضم
خدایا رهامون نکن تو یه لحظم

خدایا تویی نور امید؛ که تو ناامیدی میوون دلا می درخشی

خدایا ببین بنده هات غرق دردن
خدایا اگه بندگی تو نکردن

خدایا تویی اون کسی که با دریای رحمت می تونی همیشه ببخشی.

کد پیشواز همراه اول مداحی حی علی الحسین با صدای محمدحسین پویانفر، هلالی و فصولی

کد آوای انتظار همراه اول: 12941

دانلود

عشق بی تکراری ، ای غم بی پایان
از قدیمم با تو ، یا قدیم الاحسان

هستم ، هر نفس با تو ، هیشکی الا تو تو دلم نیست
نیستم آدم سابق خونه عاشق جز حرم نیست

کد پیشواز همراه اول مداحی نمی دانم که می باشم کجا بودم کجا هستم محمدحسین پویانفر

کد آوای انتظار همراه اول: 12942

دانلود

نمی دانم که می باشم کجا بودم کجا هستم

اگر عاقل اگر دیوانه خود را بر شما بستم

کد پیشواز همراه اول خواهم رضای تو جانم فدای تو محمدحسین پویانفر

کد آوای انتظار همراه اول: 12943

دانلود

خواهم رضای تو جانم فدای تو دلم میخواد که باشم با تو

خسته ام از دنیا از این دو رنگی ها دلم میخواد که باشم با تو

کد پیشواز همراه اول خیال روی تو در هر طریق همره ماست محمدحسین پویانفر

کد آوای انتظار همراه اول: 12944

دانلود

خیال روی تو در هر طریق همره ماست

نسیم موی تو پیوند جان آگه ماست

کد پیشواز همراه اول سلام زندگی سلام عشق من محمدحسین پویانفر

کد آوای انتظار همراه اول: 12945

دانلود

سلام زندگی سلام عشق من سلام علیک حجت بن الحسن
سلام زندگی سلام عشق من سلام علیک حجت بن الحسن

کد پیشواز همراه اول من با گریه هام رفیقم تو شبای انتظار محمدحسین پویانفر و محمد فصولی

کد آوای انتظار همراه اول: 12946

دانلود

من با گریه هام رفیقم تو شبای انتظار

تو که بارون بهاری ، تو کویر من ببار

سر روی مهر تربت میذارم و می خونم

عجل عزیز زهرا برگرد عزیز جونی

تو حواست همیشه هست به مایی، مایی

یادمون رفته و نیستی و جهان تاریکه

تو میایی و بهار دوباره بر میگرده

میگه بهم یه حسی که ظهور نزدیکه

کد پیشواز همراه اول مداحی عشق بی تکراری عزت بی پایان محمدحسین پویانفر

کد آوای انتظار همراه اول: 12947

دانلود

عشق بی تکراری عزت بی پایان
از قدیمم با تو یا قدیم الاحسان

سلام ای تشنه ی فرات
سلام ای چشمه ی حیات
سلام ای کشتی نجات

شد نام تو بر سینه حک یا لیتنا کنا معک
آه از آخرالزمان آقا کمک

کد پیشواز همراه اول مداحی عزیزم حسین محمدحسین پویانفر

کد آوای انتظار همراه اول: 12948

دانلود

عزیزم حسین
چقد خوبه که برای تو اشک میریزم حسین

پناهم حسین
نجاتم بده میدونی که رو سیاهم حسین

بهشتم حسین
میخواستم که مشق لیلی کنم نوشتم حسین

رفیقم حسین
نوشتم به روی انگشتر عقیقم حسین
حسین آقا جان

کد پیشواز همراه اول مداحی حسین جان به یاد لبت یک شبم خواب راحت نداشتم محمدحسین پویانفر

کد آوای انتظار همراه اول: 12949

دانلود

حسین جان به یاد لبت یک شبم خواب راحت نداشتم
کنار تن بی سرت کاسه ی آب گذاشتم ؛ واویلا

حسین جان تو بودی و گودال و ریگ و تنت زیر نیزه
خداحافظی کردی با زینبت زیر نیزه ؛ واویلا

کد پیشواز همراه اول مداحی همه عمر بر ندارم سر از این خمار مستی محمدحسین پویانفر

کد آوای انتظار همراه اول: 12950

دانلود

همه عمر بر ندارم سر از این خمار مستی

که هنوز من نبودم تو در دلم نشستی

تو نه مثل آفتابی حضور و غیبت افتد

دگران روند و آیند و تو همچنان که هستی

کد پیشواز همراه اول مداحی دنبالت میگردم خونه به خونه محمدحسین پویانفر

کد آوای انتظار همراه اول: 12951

دانلود

ارباب انتظار سخته منم دل دارم
هر کی و دیدم کربلا رفته باشه

باشه منو نبر حسین به کربلا حق داری آقا
باشه میرم دور میشم از جلو چشمات حق داری آقا

باشه دیگه لال میشم از این شور و شین حق داری آقا
باشه دیگه نه من نه بین الحرمین حق داری آقا

اللهم ارزقنا قبر شش گوشه

کد پیشواز همراه اول مداحی من ای صبا ره رفتن به پای یار نمی دانم محمدحسین پویانفر

کد آوای انتظار همراه اول: 12952

دانلود

من ای صبا ره رفتن به کوی یار نمیدانم

تو میروی به سلامت سلام ما برسان

کد پیشواز همراه اول مداحی می خونم هر سحر آروم سلام الله علی سیدنا المظلوم محمدحسین پویانفر

کد آوای انتظار همراه اول: 12953

دانلود

میخونم هر سحر آروم سلام الله علی سیدنا المظلوم

دوباره اسمت روی لب گل کرده

دلم هر جایی باشه بر میگرده کربلا کربلا کربلا

ای جان من کهف امان من ای ذکر تو شور بیان من

اسمت حسین هر ضربان من جانم جانم جانم ای جان من

مولا حسین سیدنا حسین مولا حسین سیدنا حسین

کد پیشواز همراه اول مداحی من ایرانم و تو عراقی چه فراقی چه فراقی محمدحسین پویانفر

کد آوای انتظار همراه اول: 14582

دانلود

من ایرانم و تو عراقی چه فراقی چه فراقی
بگیر از دلم یه سراغی چه فراقی چه فراقی 

دوری و دوستی سرم نمیشه و  هیچ کجا واسم حرم نمیشه و 
از تو دورم باورم نمیشه و  دارم میمیرم

کد پیشواز همراه اول مداحی چادر نمازت سایه ی رو سرمه محمدحسین پویانفر

کد آوای انتظار همراه اول: 15178

دانلود

چادر نمازت سایه ی رو سرمه عمریه که یاورمه

ارثیه ی مادرمه و دلخوشی خواهرمه

دنیا با تو برکت داره شیعه از تو عزت داره 

ماشاالله به این جبروت ماشاالله به این عظمت

نورانی شد زمین خدا به این برکت

کد پیشواز همراه اول مداحی ماشاالله به این همه نور محمد حسین پویانفر

کد آوای انتظار همراه اول: 15179

دانلود

کوه قدرت زینب زینب اوج عزت زینب زینب

ماشاالله به این همه نور ماشاالله به این همه شور

جان عالم فدای تو ای غیور صبور 

صلی الله علی زینب بنت الهدی

ماشالله به این جبروت ماشالله به این عظمت

نورانی شد زمین خدا به این برکت

کد پیشواز همراه اول مداحی دستمو رها نکنیا به علی محمد حسین پویانفر

کد آوای انتظار همراه اول: 15180

دانلود

دستمو رها نکنیا به علی به علی به علی

سفرمو جدا نکنیا به علی به علی به علی

تنها سر پناه منیا مادر مادر مادر 

ما رو کربلا ببریا مادر مادر مادر

دست رد به من نزنیا مادر مادر مادر 

مادر امام حسنیا مادر مادر مادر

کد پیشواز همراه اول مداحی تو با همه فرق داری کی این همه مشتری داره توی عالم محمد حسین پویانفر

کد آوای انتظار همراه اول: 15181

دانلود

تو با همه فرق داری کی این همه مشتری داره توی عالم

تو با همه فرق داری‌ کی خوب و بد رو میخره یک دفعه درهم

تو با همه فرق داری تو اینو ثابت میکنی ماه محرم

تو اصلا حرمت نگاه کرمت ضریح و علمت استثنائه

صفای قدمت آقا جنس غمت دم محتشمت استثنائه

کد پیشواز همراه اول مداحی در نجف محمد حسین پویانفر

کد آوای انتظار همراه اول: 15322

دانلود

خوش به حال هر کسی که این روزا

توی ایوون طلات مشرفه

دعای فاطمه پشت سرشه

دست هر کسی که دُرِّ نجفه

کد پیشواز همراه اول مداحی امام رضا قربون کبوترات  محمد حسین پویانفر

کد آوای انتظار همراه اول: 27344

دانلود

امام رضا قربون کبوترات 

یه نگاهی هم بکن به زیر پات

من اومدم پیشِ تو زانو زدم

خودمم خوب میدونم چقدر بدم

خبر دارم از همه دل می بری

دل های شکسته رو خوب میخری

کد پیشواز همراه اول مداحی ای عشق اول و آخر من محمدحسین پویانفر

کد آوای انتظار همراه اول: 27345

دانلود

ای عشق اول و آخر من

ای عشق اول و آخر من ای مهربان تر از مادر من

یا واهب العطایا یا منتهی الرجایا یا دافع البلایا ارباب

تشنه ی سر جدا خون بهایت خدا السلام علی ساکن کربلا

کد پیشواز همراه اول مداحی السلام السلام ساکن کربلا محمدحسین پویانفر

کد آوای انتظار همراه اول: 27346

دانلود

السلام السلام ساکن کربلا
السلام السلام روح قالوا بلی

ادخلوها بسلام آمنین
اومدم باز اشک چشممو ببین
وعده ی ما ظهر روز اربعین

هزار و چهارصد ساله میاد صدای ناله
هنوزم انگار زهرا کنار اون گوداله
حبیبی یا ثارالله

کد پیشواز همراه اول مداحی من غلام نوکراتم عاشق کربلاتم محمدحسین پویانفر

کد آوای انتظار همراه اول: 27347

دانلود

من غلام نوکراتم عاشق کربلاتم 

تا آخرش باهاتم تو همونی که میخوامی 

دلیل گریه هامی تا آخرش باهامی

عشق یعنی به تو رسیدن 

یعنی نفس کشیدن تو خاک سرزمینت

عشق یعنی تموم سال و همیشه بیقرارم برای اربعینت

کد پیشواز همراه اول مداحی عشق یعنی به تو رسیدن محمدحسین پویانفر

کد آوای انتظار همراه اول: 27348

دانلود

عشق یعنی به تو رسیدن 

یعنی نفس کشیدن تو خاک سرزمینت

عشق یعنی تموم سال و همیشه بیقرارم برای اربعینت

نظرات (۱)

  • ستاره سهیل

    سلام خدا اجرتون بده، خیلی عالی بود🌷👏👏

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين