پنجشنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳، ۰۹:۴۸ ق.ظ

کد آهنگ پیشواز شکسته ام شکسته شکسته دل شکسته مرتضی جوان برای همراه اول

کد آهنگ پیشواز شکسته ام شکسته شکسته دل شکسته با صدای مرتضی جوان برای سرویس آوای انتظار همراه اول با پخش آنلاین و متن آهنگ

موضوع کد پیشواز: خیانت، نامردی، روزگار، غمگین ، بی وفایی ، موسیقی محلی

کد پیشواز همراه اول سراب مرتضی جوان - شکسته ام شکسته شکسته دل شکسته

کد آوای انتظار همراه اول: 26752

دانلود

شکسته ام شکسته شکسته دل شکسته
خسته شدم عزیزم کجایی شدم خسته

میگفتی که نمیشه تو را تنهات بزارم
چی شد عزیزم بی تو از تنهایی بیزارم

آه از این بخت بد وای از این حال خراب
گناه این دلم چی بود که ببینه فقط سراب

 

متن کامل آهنگ سراب مرتضی جوان

شکسته ام شکسته شکسته دل شکسته

خسته شدم عزیزم کجایی شدم خسته

میگفتی که نمیشه تو را تنهات بزارم

چی شد عزیزم بی تو از تنهایی بی زارم

آه از این بخت بد وای از این حال خرا

ب  گناه این دلم چی بود که ببینه فقط سراب

تو پی زندگیتی اما من دیوونه

تنها شدم عزیزم تنها توی این ویرونه

آه از این بخت بد وای از این حال خراب

  گناه این دلم چی بود که ببینه فقط سراب

من که سوختم و میسوزم الهی

که نسوزی تو نسوزی تو گل نازم

ببینم من خوشی هات و  اه

از این بخت بد وای از این حال خراب

گناه این دلم چی بود که ببینه

فقط سراب شکسته ام شکسته

 

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين