جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۵۱ ب.ظ

کد آهنگ پیشواز پر و بالم حسین حیدری همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز پرو بالم تکلیب در من اورگم سنب در با صدای حسین حیدری برای سیمکارت‌های همراه اول و ایرانسل با امکان پخش آنلاین و متن آهنگ

موضوع کد پیشواز: ترکی ، غمگین ، روزگار ، بی وفایی ، نامردی، موسیقی محلی

کد پیشواز آهنگ ترکی پر و بالم حسین حیدری - پروبالم قطعه شماره 1

کد آوای انتظار همراه اول: 27211

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۲۲۵۸۴

دانلود

متن آهنگ پروبالم حسین حیدری

پرو بالم تکلیب در من اورگم سنب در

نامرد آدم خار اولایده که من یاردن ادیبدر

او غم دن که یاره گورمم منم اورگم قان اولب در

اوگونن که یاره گورمم منم اورگم قان اولب در

بو دنیا دن دو دنیا دن عاشق آدم گناه کار در

غصه بیمه عزیز یارم بیز ایچنه خدا وار در

عزیز یاوم دیدارین چه گجه گوندز بیقرارم

منم حالم انتطارلگ نا خوش احوال و بیمارم

کد پیشواز آهنگ ترکی قسمت اولسه یار گورم او شیرین ناز دار گورم حسین حیدری - پروبالم قطعه شماره 2

کد آوای انتظار همراه اول: 27212

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۲۲۵۹۵

دانلود

قسمت اولسه یار گورم او شیرین ناز دار گورم

زندگیمو فدای ادم دارو نداروم ورم

اوگینن که یارم گلسه تمام دنیاده شادم

غم غصه من گورمز بو دنیاده من آزادم

بو دنیا دن دو دنیا دن عاشق آدم گناه کار در

غصه بیمه عزیز یاروم بیز ایچنه خدا وار در

عزیز یارم دیدارین چه گجه گوندز بیقرارم

منم حالم انتطارلگ نا خوش احوال و بیمارم

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين