جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۵۵ ق.ظ
مداحی از نجف تا کربلا قدم قدم، سید رضا نریمانی، پیاده روی اربعین

مداحی از نجف تا کربلا قدم قدم، سید رضا نریمانی، پیاده روی اربعین

توی لشکر امام حسین بودن، روز اربعین سعادت میخواد، از نجف تا کربلا قدم قدم، به خدا قسم لیاقت میخواد، خاطراتمو که می‌کنم مرور، دوباره دلم زیارت میخواد، دارم میام به اذن ام البنین، زیارت الحسین یوم الاربعین، تو مسیر عشق خیلی خوبم، آرزومه یه روزی برات موکب بزنم، اونجا تو مسیر میشینم من، شک ندارم امامم رو می بینم من، با امام زمان زیارت حرم، شب اربعین چه حالی میده، میرسی حرم می بینی تو حرم، بوی یاس مادرش پیچیده

مداحی از نجف تا کربلا قدم قدم، سید رضا نریمانی، پیاده روی اربعین

توی لشکر امام حسین بودن، روز اربعین سعادت میخواد، از نجف تا کربلا قدم قدم، به خدا قسم لیاقت میخواد، خاطراتمو که می‌کنم مرور، دوباره دلم زیارت میخواد، دارم میام به اذن ام البنین، زیارت الحسین یوم الاربعین، تو مسیر عشق خیلی خوبم، آرزومه یه روزی برات موکب بزنم، اونجا تو مسیر میشینم من، شک ندارم امامم رو می بینم من، با امام زمان زیارت حرم، شب اربعین چه حالی میده، میرسی حرم می بینی تو حرم، بوی یاس مادرش پیچیده

نظرات (۱)

  • fadaeye e.k m azizodelm

    من فقط مداحی شماراگوش میکنم برادرگلم اقای نریمانی

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين