پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۴۹ ق.ظ
مداحی سید رضا نریمانی برای جاماندگان از پیاده روی اربعین

مداحی سید رضا نریمانی برای جاماندگان از پیاده روی اربعین

دانلود مداحی سید رضا نریمانی برای جاماندگان مراسم پیاده روی اربعین حسینی - خیلی دلم میخواست که حرم بیام پیاده دعوت نکردی من رو غم تو دلم زیاده حالا دارم میسوزم تو حسرت کربلا دوباره قسمت نشد بازم جا موندم آقا سهم من شد از حرم چشم تر یه دنیا غم کاش ببینم این شبا خواب حرم

مداحی سید رضا نریمانی برای جاماندگان از پیاده روی اربعین

 
دانلود مداحی سید رضا نریمانی برای جاماندگان مراسم پیاده روی اربعین حسینی - خیلی دلم میخواست که حرم بیام پیاده دعوت نکردی من رو غم تو دلم زیاده حالا دارم میسوزم تو حسرت کربلا دوباره قسمت نشد بازم جا موندم آقا سهم من شد از حرم چشم تر یه دنیا غم کاش ببینم این شبا خواب حرم

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين