پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۵۲ ب.ظ

کد پیشواز ایرانسل فرهاد مهدی احمدوند با پخش آنلاین

کد پیشواز آهنگ فرهاد با صدای مهدی احمدوند منتشر شده برای سیمکارتهای ایرانسلی با پخش آنلاین و متن آهنگ پیشواز 

کد پیشواز ایرانسل فرهاد مهدی احمدوند - بیچاره فرهاد بیچاره شیرین

پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۵۵۹

 

الان که وابستت شدم میذاری میری الان که میخوامت ازم بیزاری سیری
الان که دنیای تو دنیامو عوض کرد الان که مجنونم کجا میذاری میری

بیچاره فرهاد بیچاره شیرین بیچاره من با این حال غمگین
بیچاره لیلی بیچاره مجنون بیچاره من که دادم به پات جون

 

کد پیشواز فرهاد مهدی احمدوند ایرانسل - الان که وابستت شدم میذاری میری

پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۵۶۰

 

الان که وابستت شدم میذاری میری الان که میخوامت ازم بیزاری سیری
الان که دنیای تو دنیامو عوض کرد الان که مجنونم کجا میذاری میری

دردو از هر سمت نوشتم باز درد شد الان که قلب من از احساس تو طرد شد
من از همون سمتی که شونت تکیه گام بود خوردم زمین و قلبم اون بالا پرت شد

کد پیشواز ایرانسل فرهاد مهدی احمدوند - الان که میخوامت ازم بیزاری سیری

پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۵۶۱

 

گفتم بمون قبول قبول گفتم بمون نموند نموند پرنده های عشقو از رو شونه های من پروند
گفتم که بودنت دواست با اینه هرشبم دعواست هزار شبو خیال تو امشب یکی از اون شباست

الان که وابستت شدم میذاری میری الان که میخوامت ازم بیزاری سیری
الان که دنیای تو دنیامو عوض کرد الان که مجنونم کجا میذاری میری

دردو از هر سمت نوشتم باز درد شد الان که قلب من از احساس تو طرد شد
من از همون سمتی که شونت تکیه گام بود خوردم زمین و قلبم اون بالا پرت شد

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين