پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۱۳ ب.ظ

کد پیشواز ایرانسل عشق یه طرفه مهدی احمدوند با پخش آنلاین

کد پیشواز آهنگ عشق یه طرفه با صدای مهدی احمدوند برای همراه اول و ایرانسل با قابلیت پخش آنلاین صوت پیشواز

کد پیشواز ایرانسل عشق یه طرفه مهدی احمدوند

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۳۳۰۳

دانلود

یادش بخیر یه روز تو رو دوست داشتم و دل تو یه جای دیگه بود
هر کاری کردم که با تو باشم اما عشق من یک طرفه بود

انقدر می خواستمت که خدا می دونه که باور نکردی هنوز
باور کن ای دل ساده که رفته و به پاش نشین و نسوز

چشمای من خیره به در می مونه تا برگردی
نفهمیدی با رفتنت قلبم و پرپر کردی

منتظرت می مونم و کنار این خاطره ها
دلم گرفت دلم شکست از غم این حادثه ها

 

کد پیشواز ایرانسل مهدی احمدوند گفتی به من برو پی کارت

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۳۳۰۴

دانلود

گفتی به من برو پی کارت و نمی دونم دلم چقدر از این حرفت شکست
گفتی میری و آخرش باخنده رفتی و خنده ی آخرت هم به دل نشست

خیره نشو انقدر به جای خالیش دیگه رفت پیش تو نمیاد
ای دل ساده بسه دیگه اون دیگه یاد تو رو هم نمی خواد

چشمای من خیره به در می مونه تا برگردی
نفهمیدی با رفتنت قلبم و پرپر کردی

منتظرت می مونم و کنار این خاطره ها
دلم گرفت دلم شکست از غم این حادثه ها

 

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين