جمعه, ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۱۰ ق.ظ

کد پیشواز ایرانسل چشای جادویی مهدی احمدوند با پخش آنلاین

کد پیشواز آهنگ چشای جادویی با صدای مهدی احمدوند برای ایرانسل  با قابلیت پخش آنلاین صوت پیشواز و متن آهنگ

کد پیشواز ایرانسل چشمای جادویی مهدی احمدوند

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۳۲۹۷

دانلود

همه چی مثله یه قصه شروع شد دست دلم جلو چشم تو روو شد
حاله چشایه تو خوب بود از اول اومدی حاله منم زیرو رو شد

عاشقتم با یه قلب شکسته عاشقتم ولی خسته ی خسته
من همونم که تو عالمو آدم دلشو جز تو به هیشکی نبسته

تو رو میخوامت تو رو میخوامت مثه دیوونه ها دوست دارمت
خیره میمونم به دوتا چشمات تو رو با این چشا میشناسمت

تو رو میبینم تو رو میخوامت آخه چشای تو جادوییه
یه جوره دیگه عاشقتم من دل من عاشقه عاشقیه

 

کد پیشواز ایرانسل مهدی احمدوند تو رو میبینم تو رو میخوامت آخه چشای تو جادوییه

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۳۲۹۸

دانلود

تو مث قصه ی ماهی و دریا تو مثه بغض تو سینه ی ابرا
تو مث روزایه بارونی خوبی با تو عوض شده معنیه دنیا

تو مثه ساحله خیس شمالی مثه یه لحظه ی عالیه عالی
تو مثه واقعی بودن رویا تو مثه آرزو اما محالی

تو رو میخوامت تو رو میخوامت مثه دیوونه ها دوست دارمت
خیره میمونم به دوتا چشمات تو رو با این چشا میشناسمت

تو رو میبینم تو رو میخوامت آخه چشای تو جادوییه
یه جوره دیگه عاشقتم من دل من عاشقه عاشقیه

کد پیشواز ایرانسل مهدی احمدوند تو رو میخوامت

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۳۲۹۹

دانلود

تو رو میخوامت تو رو میخوامت مثه دیوونه ها دوست دارمت
خیره میمونم به دوتا چشمات تو رو با این چشا میشناسمت

تو رو میبینم تو رو میخوامت آخه چشای تو جادوییه
یه جوره دیگه عاشقتم من دل من عاشقه عاشقیه

 

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين