جمعه, ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۰۵ ق.ظ

کد پیشواز ایرانسل به جای منه مهدی احمدوند با پخش آنلاین

کد پیشواز آهنگ کی تو دلت به جای منه با صدای مهدی احمدوند ارائه شده برای سیمکارتهای ایرانسل با پخش آنلاین

کد پیشواز ایرانسل کی تو دلت به جای منه مهدی احمدوند

پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۳۲۹۱

 

کی تو دلت به جای منه اسم تو رو صدا میزنه
کی مثه من برات می میره کی با نگات جون میگیره

دست کیو میگیری حالا کی اومده تو دنیای ما
عشق منو فروختی به کی باز دلمو شکسته یکی

هیشکی تو دنیا نمیدونه شاید حال منو من غمگینم
پنجره شاهد بوده که یه عمره تنها کنارش میشینم

هیشکی مثه من نکشیده دردو کی مثه من تنها مونده
خاطره ی تو کنارمه دائم قلب منو می سوزونده

 

کد پیشواز ایرانسل هیشکی تو دنیا نمیدونه مهدی احمدوند

پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۳۲۹۲

 

هیشکی تو دنیا نمیدونه شاید حال منو من غمگینم
پنجره شاهد بوده که یه عمره تنها کنارش میشینم

هیشکی مثه من نکشیده دردو کی مثه من تنها مونده
خاطره ی تو کنارمه دائم قلب منو می سوزونده

کد پیشواز ایرانسل مهدی احمدوند عاشقتم نخند و نرو

پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۳۲۹۳

 

عاشقتم نخند و نرو کم میارم دوباره تورو
کنج اتاق گرفته دلم دنبال عشق تو رفته دلم

خواب شبم صدای توئه عکس تو باز بجای توئه
طاقت من تمومه خدا چی اومده سر رویای ما

هیشکی تو دنیا نمیدونه شاید حال منو من غمگینم
پنجره شاهد بوده که یه عمره تنها کنارش میشینم

هیشکی مثه من نکشیده دردو کی مثه من تنها مونده
خاطره ی تو کنارمه دائم قلب منو می سوزونده

 

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين