جمعه, ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۳۳ ق.ظ

کد پیشواز ایرانسل عشق درده مهدی احمدوند با پخش آنلاین

کد پیشواز آهنگ درد با صدای مهدی احمدوند ارائه شده برای سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل با پخش آنلاین

کد پیشواز ایرانسل درد مهدی احمدوند عشق درده خیلیارو دیوونه کرده

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۸۱۸

 

عشق درده خیلیارو دیوونه کرده وقتی اسیرت کنه روزای خوشت برنمیگرده

همیشه معشوق شاهه عاشق مث برده همیشه عاشق قبلشو یه جایی گم کرده

افتادم به پای اونکه نمیخوادم وقتی همه دنیا تو و رویات شه یه آدم

 

کد پیشواز ایرانسل مهدی احمدوند چند تا خط حرف دارم باهات

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۸۱۹

 

چند تا خط حرف دارم باهاتو چندتا خط درد و دل از وقتی تنها کردی منو تو خیابونو ول
یکیو ترجیح دادی به من غرور من شکست وای تو چه درسی دادی به من عشق بدترین تجربس

آزارم میده دلی که از آدما ترسیده اعتمادش رو داره به آدمنا از دست میده
ای وای چه روزگاری برام ساختن ای وای افتادم که رو دور باختن

کد پیشواز ایرانسل مهدی احمدوند ای داد کشت غم دوری منو

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۸۲۰

 

ای داد کشت غم دوری منو از حالم چی برات بگمو

ای داد از غم بی خبری وای از تو دیگه نیست اثری

 

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين