پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۵۰ ب.ظ

کد پیشواز ایرانسل حالم رو به راهه مهدی احمدوند با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز رو به راه با صدای مهدی احمدوند منتشر شده برای سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل را آنلاین گوش کرده و انتخاب کنید:

کد پیشواز ایرانسل رو به راه مهدی احمدوند

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۱۵۴۰

دانلود

تو مثل من از آدما بد دیدی

ولی من مثل تا همو دیدیم خندیدیم

خستت میکنه کارای آدما

ساعتای بی دقیقه کم دیدی

تو مثل من حالت آروم نبوده

مثل من تا با همیم حالت خوبه

یه ساعت ندید تو یه ساله

غصه تو قلبم داره تند تند میکوبه

 

کد پیشواز ایرانسل رو به راه مهدی احمدوند - چه روزگاری شد همه با هم بدن

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۱۵۴۱

دانلود

چه روزگاری شد همه با هم بدن

تو این مسیر تاریک از رو به رو بهم زنگ زدن

یه حرفایی از عشق آدما بهم زدن

روزای سخت که رسید حالمو بهم زدن

تو مثل من از آدما بد دیدی

ولی من مثل تا همو دیدیم خندیدیم

خستت میکنه کارای آدما

ساعتای بی دغدغه کم دیدی

کد پیشواز ایرانسل رو به راه مهدی احمدوند - حالم رو به راهه بی تو زندگی سیاهه

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۱۵۴۲

دانلود

حالم رو به راهه بی تو زندگی سیاهه

آسمونو نگاه کن , ستارمون قد ماهه

تو مثل من از آدما بد دیدی

ولی مثل من تا همو دیدیم خندیدیدم

خستت میکنه کارای آدما ساعتای بی دغدغه کم دیدی

مثل من تا با همیم حالت خوبه

 

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين