جمعه, ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۰۵ ق.ظ

کد پیشواز ایرانسل روزای دور از تو مهدی احمدوند با پخش آنلاین

کد پیشواز آهنگ روزای دور از تو با صدای مهدی احمدوند منتشر شده برای سیمکارتهــای ایرانسل با پخش آنلاین و متن پیشواز 

کد پیشواز ایرانسل مهدی احمدوند روزای دور از تو

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۸۱۱۱

 

من و رد کن از این کابوس از این دنیای بیهوده

از این که حس کنم هر کس کنارم جای تو بوده

خلاصم کن از این دوری که صبرم رو به پایانه

مثل آرامشی هستم که نزدیک یه طوفانه

من از روزای دور از تو از این تکرار بیزارم

من انقدر تو قفس بودم که از دیوار بیزارم

میخوام گم شم تو رویایی که حس بودنت باشه

تموم عمر من صرف تماشا کردنت باشه

 

کد پیشواز ایرانسل مهدی احمدوند منو این همه تنهایی که رو دوشم آواره

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۸۱۱۲

 

منو این همه تنهایی که رو دوشم آواره
پیش من باش قلب من از نبودت بیزاره

منو این همه تنهایی که رو دوشم آواره
پیش من باش قلب من از نبودت بیزاره

منو رد کن از این کابوس از این دنیای ِ بیهوده
از اینکه حس کنم هرکس کنارم جای تو بوده

خلاصم کن از این دوری که صبرم رو به پایان
مث  آرامشی هستم که نزدیک  یه طوفان

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين