جمعه, ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۰۶ ق.ظ

کد پیشواز ایرانسل کم آوردم مهدی احمدوند با پخش آنلاین

کد پیشواز آهنگ کم آوردم با صدای مهدی احمدوند منتشر شده برای سیمکارتهای ایرانسلی با پخش آنلاین

کد پیشواز ایرانسل کم آوردم مهدی احمدوند

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۲۵۰۸

 

چرا حرف نمیزنی چی تو سرته نمیدونم چی خبره تو دلت میگی چه میدونم
من که پیر شدم به لبم رسیده جونم کم آوردم به خدا دیگه نمیتونم

برو برو اکیم برو میسوزونه حالم دل سنگ و آجرو
تو این رابطه من نفر سومم بذار بفهمن همه ی مردمم
کم آوردم دیگه کم آوردم

 

کد پیشواز ایرانسل مهدی احمدوند کم آوردم دیگه کم آوردم چقد از دست تو بد آوردم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۲۵۰۹

 

کم آوردم دیگه کم آوردم چقد از دست تو بد آوردم
بسه دیگه خستم از بس ادای عاشقارو در آوردم

بیخیالش بیخیال این عشق بیخیال عشق تو که مال من بود
برو اما اگه حالت بده بد شد بدون آه من بود

کد پیشواز ایرانسل مهدی احمدوند دلم از عشق زده شد

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۲۵۱۰

 

دلم از عشق زده شد تهشم بده شد تهش خواستی نباشم
میگی نداری حس و حال باشه بیخیال من دیدم از این بد تراشم

انقدر زار زدم سرمو به دیوار زدم آخه این کارا تا کی
انقدر غر زدی آخرش منم دور زدی دلمم طفلی آخی

انقد از من بدی میگی که به من حق ندی باشه حق با تو باشه
چقد به من دق دادی جواب بی منطق دادی وایسا آخراشه
حرفای من آخراشه

کد پیشواز ایرانسل مهدی احمدوند بیخیال این عشق

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۲۵۱۱

 

انقد از من بدی میگی که به من حق ندی باشه حق با تو باشه
چقد به من دق دادی جواب بی منطق دادی وایسا آخراشه
حرفای من آخراشه

کم آوردم دیگه کم آوردم چقد از دست تو بد آوردم
بسه دیگه خستم از بس ادای عاشقارو در آوردم

بیخیالش بیخیال این عشق بیخیال عشق تو که مال من بود
برو اما اگه حالت بده بد شد بدون آه من بود

 

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين