يكشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۱۷ ب.ظ
واکنش هدایتی به‌خبر توقیف سپرده مزایده‌ پرسپولیس

واکنش هدایتی به‌خبر توقیف سپرده مزایده‌ پرسپولیس

حسین هدایتی، مالک باشگاه استیل‌آذین در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خبر توقیف سپرده اولیه این شرکت در مزایده چهارم سرخابی‌ها را به دلیل بدهی تکذیب کرد.

Amoxicillin 500 mg Capsules

amoxicillin 500 mg capsules go buy amoxicillin over the counter
روز گذشته یکی از خبرگزاری‌ها نوشت: "دادگاه حقوقی تهران با شکایت یکی از طلبکاران حسین هدایتی، توقیف سپرده اولیه شرکت استیل آذین ایران در مزایده چهارم سرخابی‌ها را دستور داده است.

در حالی که مزایده چهارم سرخابی‌های پایتخت هم بدون برنده به پایان رسید، یکی از طلبکاران حسین هدایتی با قرار تامین خواسته و دستور قضایی خطاب به مراجع ذی‌صلاح، توقیف ودیعه‌ی 8 میلیارد و 700 میلیون تومان سپرده اولیه شرکت استیل‌آذین ایران برای ورود به مزایده باشگاه پرسپولیس را درخواست کرده است.

این فرد طبق اوراق قضایی ادعای طلب چند ده میلیارد تومانی از حسین هدایتی را در محاکم حقوقی تهران مطرح کرده است.

یکی از شعبه دادگاه عمومی – حقوقی تهران بزرگ نیز پیرو طرح این دعوای حقوقی، با صدور قرار تامین خواسته دستور به توقیف ودیعه احتمالی حسین هدایتی در مزایده باشگاه پرسپولیس را داده است."

این در حالی است که حسین هدایتی در صفحه شخصی خود به این قضیه واکنش نشان داد و خبر توقیف سپرده اولیه در مزایده چهارم سرخابی‌ها را تکذیب کرد.

واکنش هدایتی به توقیف سپرده مزایده پرسپولیس
 
منبع: نسیم

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين