دوشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۰۱ ب.ظ
عاقبت وحشتناک عکس یادگاری دختر جوان با ببر! +عکس

عاقبت وحشتناک عکس یادگاری دختر جوان با ببر! +عکس

در اتفاقی وحشتناک وقتی دختر 19 ساله ای که به دنبال لذت بردن از سفر توریستی خود تصمیم به گرفتن عکس یادگاری با یکی از ببرهای جوان در معبد بود مورد حمله وحشتناک ببر قرار گرفت!

amoxicillin 500mg dose

amoxicillin 500mg tds

در اتفاقی وحشتناک وقتی دختر 19 ساله ای که به دنبال لذت بردن از سفر توریستی خود تصمیم به گرفتن عکس یادگاری با یکی از ببرهای جوان در معبد بود مورد حمله وحشتناک ببر قرار گرفت.

عاقبت وحشتناک عکس یادگاری دختر جوان با ببر! +عکس

دقیقا زمانیکه که "ایزابل برنان" پشت سر یک ببر برای گرفتن عکس نشسته بود و خود را برای عکس گرفتن آماده می کرد با بد شانسی مورد حمله ببر قرار می گیرد و ببر زانوی ایزابل را با دندانها و پنجه مرگبار خود بر روی زمین می کشد.

ایزابل در مقابل خواهر خود که همسفر وی در این کشور توریستی بود توسط ببر اسیر شده بود و در نهایت نگهبانان معبد با داروی بیهوشی ببر را بی هوش و ایزابل دانشجوی بریتانیایی ساکن یورک شایر را آزاد می کنند. وی با زخم های 4 اینچی بخیه زده می شود به توصیه پزشکان وی نمی توانند بدون عصا راه برود. 

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين