دوشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۴۶ ب.ظ
اپل از iOS 9 در WWDC رونمایی کرد

اپل از iOS 9 در WWDC رونمایی کرد

اپل در کنفرانس توسعه دهندگان خود از iOS 9 رونمایی کرد. دو تم در بروزرسانی امسال وجود دارد: یک سری ترفندهای اجرای پشت صحنه به سبک پلنگ برفی به اضافۀ تعدادی ویژگی هوشمندانه که اولی به نظر کاملاً قابل درک می آید در حالیکه دومی به دنبال آوردن برخی ویژگی های Google Now به اسمارتفون و تبلت است.

amoxicillin 500mg capsule

amoxicillin for uti blog.globaltelelinks.com amoxicillin 500mg how to take

اپل در کنفرانس توسعه دهندگان خود از iOS 9 رونمایی کرد. دو تم در بروزرسانی امسال وجود دارد: یک سری ترفندهای اجرای پشت صحنه به سبک “پلنگ برفی”  به اضافۀ تعدادی ” ویژگی هوشمندانه” که اولی به نظر کاملاً قابل درک می آید در حالیکه دومی به دنبال آوردن برخی ویژگی های ” Google Now” به اسمارتفون و تبلت است. یعنی Siri، حداقل روی کاغذ، آنقدر هوشمند شده که می تواند انواع اطلاعات مورد نیاز شما را قبل از آنکه جستجو کنید، پیش بینی کند.

سیری

مثلاً اگر شما تماسی دریافت کنید و شماره را نشناسید، iOS 9 برای احتیاط به ایمیلهای شما سری می زند تا شاید از آنجا در مورد شماره اطلاع پیدا کند. تلفن شما آنقدر هوشمند خواهد شد که اطلاعات ترافیکی مربوط به مسیر رفت و آمدِ معمول شما را پیش بینی می کند. حتی در هنگام رانندگی آهنگ مورد علاقه تان را پخش خواهد کرد.

حریم خصوصی

بیاد دارید که تیم کوک گفت حریم خصوصی یک حق اساسی است؟ حالا اپل امیدوار است با این “ویژگی های هوشمندانه” بدون داده کاوی که گوگل را متهم به آن کرده، رقیب خود را در این بازی شکست دهد. به گفته کریگ فردریگی، همۀ این پروسه ها در گوشی کاربر اتفاق می افتد.

برخی پیشرفتهای دیگر iOS 9 شامل:

یادداشت: کاربران می توانند صفحات وب را مستقیماً با یک یادداشت اشتراک گذاری گذاری کنند و با یک قلم به سبک گلکسی نوت در حاشیه یادداشت مورد نظر خود را بنویسند.

نقشه ها: شایعات مختلف در مورد این ویژگی مدتهاست که وجود دارد و حالا رسماً ارائه شده که شامل مسیر حرکت برای مترو و سبک جستجوی محلی ” اطراف من”  می شود.

اخبار: اپل پلتفرمی در سبک فلیپبُرد ایجاد کرده که اخبار مستقیماً از نیویورک تایمز و کندی ناست به گوشی کاربر می آید.

آیپد

این شرکت نوعی ویژگی نمایشگر دو قسمتیِ چند وظیفه ای که در دستگاههای بزرگ اندرویدی سامسونگ دیده می شود را برای آیپد معرفی کرد که کابران می توانند دو اپلیکیشن را بطور همزمان اجرا و استفاده کنند. حتی می توانند با قابلیت تصویر در تصویر همزمان با بررسی ایمیلیا توئیتر، ویدئو هم تماشا کنند.

soilt

اساس

اپل به جای ۵ گیگ فضای خالی که برای آپدیت سیستم عامل نیاز است، سیستم ارتقاء خود را تغییر داده و کاربر فقط به ۱٫۳ گیگ فضا برای iOS 9 نیاز دارد.

قابلیت دسترسی

اگر می خواهید جدیدترین سیستم عامل اپل را داشته باشید، نسخۀ بتای این نرم افزار در ماه جولای ارائه خواهد شد. نسخۀ کامل این سیستم عامل در پاییز در دسترس همه قرار خواهد گرفت.

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين