سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۵۶ ق.ظ
مستم مستم مجنون هستم میروم و دیده به راه کربلا دارم - جواد مقدم

مستم مستم مجنون هستم میروم و دیده به راه کربلا دارم - جواد مقدم

دانلود مداحی شور مستم مستم مجنون هستم با نوای کربلایی جواد مقدم ، همراه با متن کامل شعر مداحی

دانلود فایل صوتی:

 
 

clomid uk sale

clomid manchester crossbordercapital.com clomid uk

متن مداحی

مستم مستم مجنون هستم
میروم و دیده به راه کربلا دارم
هستم مفتون گشتم دلخون
آرزومه سر به روی شیش گوشه بگذارم
به خدا دنبال کوی حسینم
سگ مجنون بین الحرمینم
به خدا مست بوی یاسم
به فدای کف العباسم
گر یک دم نظری بر جانم فکنی
زنجیر غم خود بر پایم بزنی
از هجران و غمت بنگر مست و دل کبابم
فخرم این شده چون سگ درگاه بوترابم
دل و دینم فدای یک نگاهت گشته
بنگر نوکرت کلب سیاهت گشته
تباهت گشته
---
مولا مولا دریاب ما را
عاشق و مجنون و خمار و مست چشم توام
بنگر ما را ای دل آرا
بین تمام سائل ها گدای پست توام
به سرای عشقت خرد و حقیرم
نظری کن بر پای تو بمیرم
بنگر گردیدم بیچاره
شده ام از عشقت آواره
گر یک جرعه من از جامت می بزنم
جام شوق تو را پی در پی بزنم
ای ارباب دلم تو مگو جام می نداری
از این می تو به من بده تا حد جانسپاری
که دگر سیر از این دنیا و اینجا گشتم
بنگر من سیه مست و پریشان گشتم
پریشان گشتم
 
 

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين