جمعه, ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۱۵ ق.ظ
نوحه آب روان بنوشم گویم به آه سوزان، دوستت دارم حسین جان، حاج منصور ارضی

نوحه آب روان بنوشم گویم به آه سوزان، دوستت دارم حسین جان، حاج منصور ارضی

دانلود نوحه آب روان بنوشم گویم به آه سوزان، دوستت دارم حسین جان، فدات بشم حسین جان، با نوای حاج منصور ارضی، متن شعر مداحی

دانلود فایل صوتی:

 

دانلود مداحی آب روان بنوشم گویم به آه سوزان دوستت دارم حسین جان 

حاج منصور ارضی

متن مداحی

در وادی محبت خدا خودش میدونه
 
محبت تو مولا زد از دلم جونه
 
چی کار کنم حسین جان دلم گرفته بونه
 
هردم کنم صدایت با اشک دونه دونه
 
آب روان بنوشم گویم به آه سوزان
 
دوستت دارم حسین جان
 
فدات بشم حسین جان
 
مهر تو ای حسین جان از دل کشد زبانه
 
مرغ دلم به سویت پرمی کشد شبانه
 
بی عشق تو ندارم میلی به آب و دانه
 
عشق تو هر کجایی عاشق و می کشانه
 
آب روان بنوشم گویم به آه سوزان
 
دوستت دارم حسین جان
 
فدات بشم حسین جان
 
بمیرم از برایت چقدر تو مهربونی
 
دوستت دارم میدونی از پیشونیم می خونی
 
اگه کسی ندونه مولا تو خوب میدونی
 
عشق تو را خریدم دادم به کف جونی
 
به دام تو اسیرم به آیه های قرآن
 
دوستت دارم حسین جان
 
فدات بشم حسین جان
 
از خانه زاد بابت دشمن تورا چگونه؟
 
با اهل بیت عصمت کرده برون زخونه
 
کرده برون زخونه
 
اما چرا شبونه؟؟
 
با اهل آسمانها گوید خدای سبحان
 
دوستت دارم حسین جان
 
فدات بشم حسین جان
 
زینب میان محمل رنگ از رخش پریده
 
زیرا که لحظه ای او روی تورا ندیده
 
جام بلای عشقت یکباره سرکشیده
 
بار مصیبتت را یک جا به دل خریده
 
با رمز عاشقه می گوید ای حسین جان
 
دوستت دارم حسین جان
 
فدات بشم حسین جان
 
 
این شعر توسط حاج منصور در شب دهم رمضان ۹۰ خوانده شده است.
 
 

نظرات (۱)

  • مهدی

    سلام من میخواستم این مرثیه خوانی حاج منصور رو دانلود کنم اما هر کار کردم نشد لطفا راهنمایی کنید

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين عناوين